translation missing: da.general.accessibility.skip_to_content
DANSK DESIGN
DANSK DESIGN

FAQ

Forsendelse og levering

Hvad skal jeg gøre, hvis mine varer ikke ankommer?

Når ordren er sendt fra vores lager, modtager du en e-mail med et trackingnummer, så du kan følge ordren. Hvis du har brug for, at vi gensender e-mailen med trackingnummeret, eller hvis nummeret ikke fungerer, skal du kontakte kundeservice på hverdage mellem kl. 10 og kl. 14.

Bemærk, at transporttiden kan forlænges i forbindelse med danske helligdage.

 

Sender I til hele verden?

nofred.dk sender vi kun til Danmark, ønsker du en ordre sendt til et andet land, henviser vi til nofred.com

 

Kan jeg tracke min ordre?

Ja! Du modtager en e-mail med et trackingnummer, så snart din ordre har forladt vores lager.

 

Hvornår sendes mine varer fra lageret?

Hvis du bestiller inden kl. 12 på en hverdag, sendes varerne fra lagret samme dag. Ellers sendes varerne den næste arbejdsdag (du modtager en e-mail, så snart din ordre er sendt fra vores lager). Du får besked, hvis der er forsinkelser undervejs.

Alle varer, du køber hos os, sendes med GLS eller Postnord i Danmark. GLS og Postnord leverer til privatadresse, og er du ikke hjemme, leveres til nærmeste pakkeshop for senere afhentning.

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Der betales minimum 69,00 kr og maksimum 95,00 kr, og forsendelsesomkostninger beregnes på baggrund af vægt og dimensioner på købet.

 

Retur, vareombytning og reklamationer

 

Der var ingen returliste i min pakke - hvad gør jeg?

Kontakt kundeservice på hverdage fra kl. 10 til kl. 14, så sender vi dig straks en returliste.

 

Min vare var beskadiget, da jeg modtog den - hvad gør jeg?

Hvis en vare, du har købt på nofred.dk, er beskadiget, bedes du kontakte os straks ved at udfylde reklamationsformularen. 

Find mere information i vores Handelsbetingelser og under vores Returpolitik.

 

Kan jeg returnere en vare, hvis jeg ikke har den originale emballage?

For at modtage fuld refusion er det vigtigt, at du returnerer varen i originalemballagen. Hvis du returnerer en vare som en del af en klage, skal produktet pakkes ordentligt. Det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Læs vores Returpolitik her.

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget den forkerte vare?

Kontakt os straks på kontakt@nofred.dk, hvis vi har sendt dig det forkerte produkt.

 

Hvornår modtager jeg min penge retur?

Vi refunderer beløbet inden for 30 dage efter modtagelse af din meddelelse. Vi venter på at betale beløbet, indtil vi har modtaget varen returneret fra dig, eller indtil du har sendt os dokumentation for, at varen er returneret.

 

Kan jeg ændre min ordre, efter at den er sendt fra lageret?

Desværre kan du ikke ændre en ordre, efter at den er afsendt fra vores lager. 

 

Nofred.dk

 

Rabatkoden fungerer ikke - hvad gør jeg?

Dobbeltkontrollér, at du overholder fristen for koden, og at du har kopieret / skrevet den korrekt ind i feltet. Kontakt kundeservice på hverdage fra kl. 10 til 14, hvis problemet gentager sig.

 

Jeg vil gerne bestille et produkt, der i øjeblikket er udsolgt, kan jeg foretage en forudbestilling?

Ja. Proceduren er den samme som ved et normalt køb - i onlinebutikken har vi en forudbestillingsknap, som du kan trykke på for produkter, der er midlertidigt udsolgt.

 

Hvilke betalingsmuligheder har du i onlinebutikken?

Hos os kan du betale med følgende kort: Visa, Dankort, Mastercard, Maestro.

 

Jeg kan ikke afgive en ordre i onlinebutikken (teknisk problem)

Kontakt os på kontakt@nofred.com  eller på +45 2560 5055 på hverdage fra kl. 10 til kl. 14, så løser vi problemet, så hurtigt vi kan.

  

Hvor er den fysiske Nofred-butik?

Desværre har vi ikke en fysisk butik. Men vi har mange forhandlere over hele verden. 

 

Nofred produkter

Hvordan vedligeholder jeg produkterne?

Vi anbefaler at tørre dem af med en ren, fugtig klud. Brug en mild sæbe til vanskelige pletter. Undgå produkter, der indeholder ammoniak.

 

Er det muligt at modtage en tapetprøve?

Nej, desværre er det ikke muligt. Men du kan besøge en af ​​vores forhandlere eller købe produktet i webshoppen og derefter returnere det, hvis det ikke passer ind i din indretning. Det er gratis at returnere produkter.